Stahlmann – autorizovaný distribútor Milwaukee®
Dávajte si pozor odkiaľ nakupujete svoje náradie. Od 1.2.2024 Milwaukee výrazne mení podmienky poskytovania záruky a všetkých výhod pre užívateľov. Odteraz vám len oficiálny distribútor značky Milwaukee zabezpečí všetky výhody vrátane predĺženej 3-ročnej záruky. Autorizovaným distribútorom Milwaukee pre Slovenskú republiku je Stahlmann.
Milwaukee® sa rozhodlo zakročiť proti množstvu neautorizovaných dílerov, ktorí na Slovensku predávajú produkty neoficiálnou cestou. Iba nákupom od autorizovaného distribútora získavate možnosť 3-ročnej záruky na náradie a garanciu jeho originality.
Stahlmann, ako autorizovaný distribútor Milwaukee®, vám ponúka tieto benefity:
Garancia originality
Milwaukee® náradie dodávame priamo od výrobcu značky spoločnosti Techtronic Industries Ltd., a tým vieme zaručiť pôvod produktov. Všetky nami predávané produkty sú označené výrobným číslom a QR kódom, ktoré garantujú ich pôvod a originalitu.
Profesionálna podpora
Poraďte sa pred nákupom s našim personálom na predajniach alebo infolinke. Naši predajcovia majú okrem bohatých skúseností priamo „z fachu“ aj špeciálne školenia od Milwaukee®, a preto dokážu vždy odborne poradiť ktorý nástroj, model či akumulátor bude vyhovovať vašim požiadavkám.
Autorizovaný servis
Pokiaľ sa vaše Milwaukee® náradie pokazí, máte možnosť využiť jednu z výhod nákupu u autorizovaného distribútora. Stačí, ak nás kontaktujete cez infolinku a my vám zabezpečíme vyzdvihnutie vášho náradia priamo z vašej adresy do oficiálneho servisného strediska. Náradie vám dokážeme dodať naspäť na vašu adresu opravené už za 3 pracovné dni.
Záruka až 3 roky
Nákupom od autorizovaného distribútora Stahlmann vám vzniká nárok na predĺženie záruky na všetko akumulátorové a elektrické náradie Milwaukee®. Predĺžená záruka je plne poskytnutá aj právnickým osobám. Na jej získanie je potrebná registrácia nového produktu do 30 dní od zakúpenia čím sa splní podmienka predĺženej, až 3-ročnej, záruky. Následné uplatnenie 3-ročnej záruky je možné iba doložením registračného certifikátu.
Registrácia Milwaukee® náradia
Na uplatnenie predĺženej záruky na akumulátorové a elektrické náradie je potrebné si kúpene produkty zaregistrovať na slovenskej stránke výrobcu sk.milwaukeetool.eu. Pre viac informácií si pozrite náš prehľadný obrázkový manuál.
Ako zaregistrovať svoje nové Milwaukee® náradie
- nakúpte nové AKU alebo elektrické náradie Milwaukee® v Stahlmann
- vytvorte/prihláste sa do účtu na sk.milwaukeetool.eu
- postupujte podľa pokynov a zaregistrujte svoj produkt do 30 dní od nákupu
- následne vám bude zaslaný registračný certifikát na váš e-mail
Výhody Milwaukee® e-služieb
- kompletná elektronická komunikácia
- intuitívny reklamačný systém
- možnosť odovzdať a prijať reklamovaný/servisovaný tovar u oficiálneho distribútora Stahlmann
- prehľad o aktuálnom stave reklamácie
- kalkulácia nákladov pozáručného servisu
Ako reklamovať náradie Milwaukee®
Reklamácia poškodeného náradia je jednoduchá. Pre uplatnenie záruky musí byť daný tovar v záručnej dobe (štandardnej alebo predĺženej). Informácie o reklamácii tovaru po uplynutí záručnej doby uvádzame v samostatnej kapitole. Podrobnejšie podmienky reklamácie nájdete v záručných pokynoch výrobcu.
Reklamačné podmienky v skratke
- reklamovaný tovar musí byť v záručnej dobe (platí len pre uplatnenie záruky)
- reklamovaný tovar musí mať na štítku znak CE (viď obrázok nižšie)
- poškodenie je spôsobené výrobnou vadou
- reklamovaný nástroj nesmie byť nadmerne opotrebovaný, zničený alebo využívaný na iné účely, než na ktoré je primárne určený
- reklamovaný tovar nesmel byť poškodený externým vplyvom (tvrdý náraz, poliaty kvapalinou...)
Ako postupovať pri reklamácii Milwaukee® produktov:
- prihláste sa do svojho účtu na sk.milwaukeetool.eu
- vyhľadajte v databáze produkt, ktorý chcete reklamovať a potvrď, či sa naň (ne)vzťahujú záručné podmienky
- vyberte si miesto odovzdania a vyzdvihnutia reklamovaného tovaru
- vytlačte vygenerovanú etiketu pre kuriéra, ktorú priložíte k reklamovanému tovaru
- v online formulári opíšte závadu a zvoľte, či chcete byť informovaný o stave reklamácie e-mailom alebo SMS správou.
- potvrďte reklamáciu a odošlite ju.
- odovzdajte reklamovaný tovar na vami zvolené miesto, resp. kuriérovi na vašej adrese.
- následne prebieha servis produktu/ov kvalifikovaným špecialistom, ktorý používa výhradne originálne náhradné diely
- po oprave je tovar doručený na vami zvolené miesto alebo pripravený na vyzdvihnutie na predajniach Stahlmann
Ako správne zabaliť reklamovaný tovar
- k zásielke priložte originál, resp. kópiu faktúry/pokladničného bloku
- pokiaľ bol nástroj zakúpený pred viac ako 2 rokmi, je potrebné priložiť aj potvrdenie o predĺženej záruke
- priložte vyplnený online reklamačný formulár – sériové číslo produktu, opis závady...
- k reklamovanému nástroju musia byť pribalené aj všetky dodané doplnky (rúčky, kryty, lišty...)
Reklamačný proces
Po vyplnení dokumentácie a odoslaní reklamovaného nástroja do oficiálneho servisného centra je postup nasledovný:
*Tento diagram stručne sumarizuje štandardný reklamačný proces a nezahŕňa postup pri všetkych typoch porúch. Záručnú opravu schvaľuje výlučne autorizovaný zástupca servisného centra Milwaukee®.
Servis náradia po uplynutí záručnej doby
Servisné služby Milwaukee® môžete využiť aj po uplynutí záručnej doby produktu. Proces v takomto prípade je podobný ako pri riešení záruky, rozdiel však nastáva pri naceňovaní servisných úkonov technikom Milwaukee®.
- prihláste sa do svojho účtu na sk.milwaukeetool.eu
- vyhľadajte v databáze produkt, ktorý chcete reklamovať a potvrďte, či sa naň (ne)vzťahujú záručné podmienky
- vyberte si miesto odovzdania a vyzdvihnutia reklamovaného tovaru
- vytlačte vygenerovanú etiketu pre kuriéra, ktorú priložíte k reklamovanému tovaru
- v online formulári opíšte závadu a zvoľte, či chcete byť informovaný o stave reklamácie e-mailom alebo SMS správou
- potvrďte reklamáciu a odošlite ju
- odovzdajte reklamovaný tovar na vami zvolené miesto, resp. kuriérovi na vašej adrese.
- servisný technik vyhodnotí rozsah nutných opráv a nacení servisné práce
- pokiaľ s cenovou ponukou súhlasíte, nástroj bude následne opravený a odoslaný spolu s faktúrou na vami zvolené miesto prebratia
- ak s cenovou ponukou nesúhlasíte, tak nástroj vám bude odoslaný späť v rozobranom stave alebo bude recyklovaný